كلمات اغنية البابا وصل رضا البحراوي

كلمات اغنية البابا وصل رضا البحراوي

كلمات اغنية البابا وصل رضا البحراوي

انا عايش جدع مع ناس تمامها كاشات
شوفت البدع شوفت البدع من اللي كانو اخوات
صحاب مصلحه ومفيش واحد سندال
كانت غلطتي عشان زاملت عيال
البابا وصل

مش عايز اسمع صوت
علي رأي المثل عمر التاريخ ما يموت
تقيل ف البلد اسمي معدي حدود
معروف بالبطل طب يلا كلو سكوت
ضيعنا رزم وبنفرتك دولارات
نزاهه من يومنا وبشوات

علي مبدأنا يا صاحبي نسد ومعاكوا في الحكايات
احنا خطر ما بنهيبش ولا بنخاف من بعيد لازم نتشاف
انا نظري ضعيف معلش
وشايفكوا انا شفاف

مفيش مني لكن فيه منكو كتير
ابعدوا عني الفرق بينا كبير
هتحضرني هتشوف بجد الويل
تقدرني يبقي تشوف تقدير

ضيعنا رزم وبنفرتك دولارات
نزاهه من يومنا وبشوات
علي مبدأنا يا صاحبي نسد
ومعاكوا في الحكايات
احنا خطر ما بنهيبش ولا بنخاف
من بعيد لازم نتشاف
انا نظري ضعيف معلش وشايفكو انا شفاف

انا عمهم بضرب ومبجليش
حارق دمهم سلطان وزيي مفيش
بيهم كلهم وبطولي عامل جيش
انا يبني البطل سابق متلحقنيش

ضيعنا رزم وبنفرتك دولارات
نزاهه من يومنا وبشوات
علي مبدأنا يا صاحبي نسد
ومعاكوا في الحكايات
احنا خطر ما بنهيبش ولا بنخاف
من بعيد لازم نتشاف
انا نظري ضعيف معلش وشايفكوا انا شفاف

كلمات اغنية سيبوني محمود الليثي و رضا البحراوي