كلمات اغنية اللي يمشي عادي داليا

اللي عاشوا ف خيرنا غيرنا جيه وغواهم راحوا ف الدوامه تاهوا مع السلامه

واللي لما الدنيا ضاقت جم يحنوا

نسيوا انه الجراح بتسيب علامه

اللي عاشوا ف خيرنا غيرنا جيه وغواهم راحوا ف الدوامه تاهوا مع السلامه

واللي لما الدنيا ضاقت جم يحنوا

نسيوا انه الجراح بتسيب علامه

اللي يمشي يمشي عادي

مش هنزعل يوم عليه

واللي باقي علينا اهلا

حضننا ده اولي بي

فوق دماغنا مكانه عالي

وف عيونا هنداريه

ماحنا عشنا لناس باعونا

ف النهايه خدنا ايه

اللي يمشي يمشي عادي

مش هنزعل يوم عليه

واللي باقي علينا اهلا

حضننا ده اولي بي

فوق دماغنا مكانه عالي

وف عيونا هنداريه

ماحنا عشنا لناس باعونا

ف النهايه خدنا ايه

النوايا تبان ف شده ومين هيرضي يكون معاك وقت اما تتعب هتلاقيه

اه صحيح الناس معادن والمثل بيقول تحرص بس مبنعملش بي

النوايا تبان ف شده ومين هيرضي يكون معاك وقت اما تتعب هتلاقيه

اه صحيح الناس معادن والمثل بيقول تحرص بس مبنعملش بي

اللي يمشي يمشي عادي

مش هنزعل يوم عليه

واللي باقي علينا اهلا

حضننا ده اولي بي

فوق دماغنا مكانه عالي

وف عيونا هنداريه

ماحنا عشنا لناس باعونا

ف النهايه خدنا ايه

اللي يمشي يمشي عادي

مش هنزعل يوم عليه

واللي باقي علينا اهلا

حضننا ده اولي بي

فوق دماغنا مكانه عالي

وف عيونا هنداريه

ماحنا عشنا لناس باعونا

ف النهايه خدنا ايه

كلمات اغنية اللي يمشي عادي داليا

كلمات اغنية هذا بلى ابوك يا عقاب داليا 2021

معلومات عن الاغنية

اغاني داليا

كلمات اغنية ليل المفارق داليا

كلمات اغنية ليل المفارق داليا

كلمات اغنية ليل المفارق داليا ليل المفارق والسهر والنَّاس هذي جروحٍ تسكن غيابك والهم ساكن خافقي لا باس شكوى حبيبٍ ضاع بسبابك بس السما وعيوني الجلاس دونك ولا سامرت اهدابك مابين لحظات الغلا ونعاس شعر السهر بالحيل يزهابك انا مع نجوم الوله حراس وقلبي

كلمات اغنية لا طحت داليا

كلمات اغنية لا طحت داليا

كلمات اغنية لا طحت داليا لا طحت من عيني وش اللي يشيلك لا نيب نازلك ولا اظن ترقا خربتها بايدك ويا عزتي لك فوق علي مر الكسر مر فرقا لا طحت من عيني وش اللي يشيلك لا نيب نازلك ولا اظن ترقا خربتها بايدك

كلمات اغنية خذني داليا

كلمات اغنية خذني داليا 2017

كلمات اغنية خذني داليا خذني الى ما لا نهاية من الحبأبغي أكون آخر حبيب بحياتكلا تقول يمكن ينتهي بيننا الدربانا معك لآخر دقيقة بمماتك قلبي فدا قلي وش أغلى من القلبحتى الغلا محدن يساوي غلاتكطاريك لامنه لفح خاطري و هبقمت أتذكّر كيفها ذكرياتك خذني

كلمات اغنية اللي ذاكر ذاكر داليا

كلمات اغنية اللي ذاكر ذاكر داليا 2021

كلمات اغنية اللي ذاكر ذاكر داليا جاي دلوقتي تفكرني اننا كان بينا وعود وفاكرني هحن وهرجع وهموت ف عنيك السود جاي دلوقتي تفكرني اننا كان بينا وعود وفاكرني هحن وهرجع وهموت ف عنيك السود لاء شكرا احب اقولك ان الموضوع مرفوض اللي ذاكر ذاكر

كلمات اغنية ترا حقي داليا

كلمات اغنية ترا حقي داليا 2019

كلمات اغنية ترا حقي داليا ترا حقي من افكر بيك واشغل بيك تفكيري بهالدنيا بعد ماعيش من اتفكررر ابغيرري ترا حقي من افكر بيك واشغل بيك تفكيري بهالدنيا بعد ماعيش من اتفكررر ابغيرري بهالدنيا بعد ماعيش تخيل لو عليه اتغيب وننهي حبنا ونتركه العالم

كلمات اغنية يمكن داليا

كلمات اغنية يمكن داليا 2021

كلمات اغنية يمكن داليا ما اقدر اتكهن يمكن وما يمكن و إني احبك شي وارد ترا جداً فيني بوادر حب تفكير و خفقة قلب و انت ترا بيني وبينك بعد تنحب يمكن وما يمكن يمكن وما يمكن يمكن وما يمكن كمل على هالحال بتلاقي