كلمات اغنية باربكيو ونوس

الرئيسية » ونوس » كلمات اغنية باربكيو ونوس
كلمات اغنية باربكيو ونوس

كلمات اغنية باربكيو ونوس

حارق خصمي و ده barbecue
حضروني اشتات اشتوت
ماشي بكيفي مش بالمفروض
مفيش gang الشباب دي cute

حاضر حاضر غلبتم كركر
ختم رجلي على صدره Sparta
عايز تورتة يا زميلي مش خارطة
بكرة تيجي من اول قطفة

دي شباب متنية شباب صفرا
كتاكيت بتحرجم على لقطة
لو عدوا الخط و قالوا شطب
هعمل جزء تاني من شفرة

oh oh
مفيش رحمة تاني no more
مش هرد تاني مشغول
مش هتمشي تاني بأصول

قالوا عنه psycho مجنون
هي دي الحقيقة مظبوط
مين عاقل ينافس ونوس
الا لو عبيط مهبوش

اركن اللي شاغلك حصلني
نجم من زمان احمد رمزي
لو هتيجي سكة انا مش هزعل
هركبك و اقولك وصلني

مفيش حد في drill يسد
مستواكوا كــــــم الضحك
لا مش بالسلاسل و اللبس
ده مش مجرم ده corn flakes

حارق خصمي و ده barbecue
حضروني اشتات اشتوت
ماشي بكيفي مش بالمفروض
مفيش gang الشباب دي cute

مش تبعنا بيحكوا
ليل و صبح بيلكوا
سهل اكلكم بشككوا
يلا بينا و بشقكوا

مبنقفش في اشارة
جيتوا سكة هندوسكوا
منعرفش المحلي
ماركة دولي زي موسكو

مفيش حد gangesta
ده مركوب بسكلتة
ده نسخة طبق الأصل joker زي vandita
مين اللي فيهم بيسلك

مفيش bars تبهرنا
اخره موزة و الفزبة
اي rhyme و اهبدها طبق لانشون و جبنة
مفيش bars تعجبنا

خبط فيا هاجي و ادفنك
على الـ beat او سرير هعجبك
بقول الحق انا مبطبلش
ان كان عـ العلن او كان في الدرا

لا مش بحك فـ اي trend
لو عـ الحك ما احك في ويجز
و لو بحك عشان الـ rich
ليه بتحك في موزة يا برنس

اخره فاضي و ده طلقه فشنك
يا وعدي ان مرة جتلي فـ drill
بعدي محدش اتقاله جن
هنا الجرام يتقاس بالطن

لا مش بطبطب لا مش بلطف
مفيش سلاح بـ ايدي و هلطش
مين اللي هلفط و قال بشطب

كلمات اغنية حب طفولة ونوس

فيديو اغنية باربكيو

اسم الاغنية : باربكيو
كلمات :
توزيع :
أغاني ونوس الجديدة
كلمات اغنية 67 ونوس
كلمات اغنية 67 ونوس

كلمات 67 67 يمكن احسن لي اني اعيشها متبنج احسن ما بصحى مفزوع و بتشنج نفسي مش قادرة تستحمل و تكمل كاره الأوضة و بخاف لما بنزل كل شخصية جوايا

كلمات اغنية ساب علامة ونوس
كلمات اغنية ساب علامة ونوس

كلمات ساب علامة ساب علامة ابدأ منين لو كلامي خلصان ابدأ منين لو رجعت للصفر احكي انا لـ مين لو كنت انا بـ انهار مين هيتحمل او مين اللي هيحس

كلمات اغنية الى لقاء ونوس
كلمات اغنية الى لقاء ونوس

كلمات الى لقاء الى لقاء الليل بيهل و عقرب ساعتي بيبدأ لف عكس المسار يبدأ يرجع سنين كتير 1 اغسطس بالنهار جاتلي مكالمة من حبيب اخر مكالمة الى لقاء قتل

كلمات اغنية كل حاجة وقفت ونوس
كلمات اغنية كل حاجة وقفت ونوس

كلمات اغنية كل حاجة وقفت ونوس كل حاجة وقفت انا عارف ان العيب كان مني ما انا ياما راميت الشيلة و انتي ياما شيلتي انا كنت برفص كل نعمة تجيلي

كلمات اغنية حب طفولة ونوس
كلمات اغنية حب طفولة ونوس

كلمات اغنية حب طفولة ونوس انا اللي فيا حالًا صعب تستحمله النوتة سنين بتعيشي يومك و انا سنين محبوس في اوضة لو كانت الغلطة مني عشان صدقت حب طفولة هرميكي

كلمات اغنية هيبتا ونوس
كلمات اغنية هيبتا ونوس

كلمات اغنية هيبتا ونوس الحب رماني في توب مش توبي و كل شيء كان ضدي غيرلي شكلي و اسمي حتى ناسي مش عارفني بقيت في بيوت صحابي بشحت اهل عشان

كلمات أغاني جديدة
كلمات اغنية التسلي فلاح المسردي
كلمات اغنية التسلي فلاح المسردي

التسلي كلمات آآه من قلب عسفته بالتسلي والتحلي بالصبر كله عشانك لعنبوك اخطيت في حقي وانا اللي مايشوف الا انت في حضرت زمانك يوم كل له خليل فانت خلي غير

كلمات اغنية ابوي يايابا ماتقوليهو لا عزة
كلمات اغنية ابوي يايابا ماتقوليهو لا عزة

ابوي يايابا ماتقوليهو لا كلمات ابوي يا يابا ﺃﺑﻮﻱ ﻳﺎ ﻳﺎﺑﺎ ﻣﺎ ﺗﻘﻮﻝ ﻟﻴﻬﻮ ﻻ ﻣﻦ ﺯﻣﺎﻥ ﺑﺤﺒﻮ ﻭﻫﻮ ﻟﻲ ﺣﺒﻴﺐ ﻣﺎ ﺧﺎﻥ ﻋﻬﻮﺩﻭ ﻭﺟﺎ ﻗﺎﻟّﻲ ﺧﻄﻴﺐ عليك الله ماتقول

كلمات اغنية خربانة DJ M
كلمات اغنية خربانة DJ M

خربانة كلمات راح نعيش فرحانين وننسى الصار ويانة نضحك حيل ونحشش يلا الدنيا خربانة ننسى العار والفاسد واللي عالكلب كاعد يجيهم يوم ويطيرون ما يبقى ولا واحد نكضيها ضحك تحشيش

كلمات اغنية كداري فريستايل لريكو
كلمات اغنية كداري فريستايل لريكو

كداري كلمات بدون مقدمات بناكل البيتس بدون مقبلات ستة وخمسين تاريخ وللتاريخ وقفات ما محتاج أغني للثورة وأركب الموجة عندي فيها سهام وأنا برة البلد برضو راكب موجة آآي ما