كلمات اغنية برنس من يومك رضا البحراوي

طول عمرك يا طيب
بتقدم الطيب وبرنس من يومك
شايل هموم الناس ومن القريب تنداس
ويعرو في هدومك
طول عمرك يا طيب
بتقدم الطيب وبرنس من يومك
شايل هموم الناس ومن القريب تنداس
ويعرو في هدومك
محبوب ما بين ناسك
عشان جدع سندال
وسيرتك لما تيجي
احلى كلام يتقال
ويعيني على بختك
في بحر العذاب وخدك
ظلومك اخوك اختك
ضهرك بالحمل مال
بخو عليك سمهم
جم على اللي من دمهم
بخو عليك سمهم
جم على اللي من دمهم
لا رحمو ولا همهم
عشرة وعصب موصون
زاد الطمع عندهم
ولا حاجة بتهمهم
واللي يقف ضدهم
ممكن يموت مقتول
عذاب على كل لون
والكيل منهم طفح
حسابي لما اتجمع
الخير منو اتطرح
عذاب على كل لون
والكيل منهم طفح
حسابي لما اتجمع
الخير منو اتطرح
نفوس على الغل عاشت ماخفتش ربنا
حرمت اقرب ما ليها يدوق طعم الهنا
نفوس على الغل عاشت ماخفتش ربنا
حرمت اقرب ما ليها يدوق طعم الهنا
بخو عليك سمهم
جم على اللي من دمهم
بخو عليك سمهم
جم على اللي من دمهم
لا رحمو ولا همهم
عشرة وعصب موصون
زاد الطمع عندهم
ولا حاجة بتهمهم
واللي يقف ضدهم
ممكن يموت مقتول

كلمات اغنية برنس من يومك رضا البحراوي

كلمات اغنية في حب مصر رضا البحراوي 2020

معلومات عن الاغنية

اغاني رضا البحراوي

كلمات اغنية كنت بحبك رضا البحراوي

كلمات اغنية كنت بحبك رضا البحراوي

كلمات كنت بحبك كنت بحبك كنت بحبك كنت بخاف من النسمه عليك لكن قلبك اه عمره ما حس بإحساسي ليك كنت بحبك كنت بحبك كنت بخاف من النسمه عليك لكن قلبك اه عمره ما حس بإحساسي ليك كنت الدنيا وقلبي دنيا كنت الدنيا وقلبي

كلمات اغنية صاحبك ده من بختك رضا البحراوي

كلمات اغنية صاحبك ده من بختك رضا البحراوي

كلمات اغنية صاحبك ده من بختك رضا البحراوي صاحبك ده من بختك انا واخويا وابن عمي وعمي والغريب اخوات مانجيش على الغلبان أصحاب وجدعان ولينا على الطريق حكايات صاحبك ده من بختك في المصلحة ياخدك وان جت عليك دنيتك تلقاه واقف جمبك الرزق مش

كلمات اغنية البابا وصل رضا البحراوي

كلمات اغنية البابا وصل رضا البحراوي

كلمات اغنية البابا وصل رضا البحراوي انا عايش جدع مع ناس تمامها كاشات شوفت البدع شوفت البدع من اللي كانو اخوات صحاب مصلحه ومفيش واحد سندال كانت غلطتي عشان زاملت عيال البابا وصل مش عايز اسمع صوت علي رأي المثل عمر التاريخ ما يموت

كلمات اغنية سيبوني محمود الليثي و رضا البحراوي

كلمات اغنية سيبوني محمود الليثي و رضا البحراوي 2022

كلمات اغنية سيبوني محمود الليثي و رضا البحراوي اهل وعشرة وصحاب قشرةمبقاش حد خلاص مضمونواللي تفتكروا موسي يا قلبي في الاخر طلع فرعوناللي انا سيبت الدنيا عشانهم واللي انا منهم جرحو في قلبي ياما اذونيوبيفرحوا لما انا بتأذي بيبقوا في لذا اصل عذابي يا

كلمات اغنية انا المدرسه رضا البحراوي

كلمات اغنية انا المدرسه رضا البحراوي 2021

كلمات اغنية انا المدرسه رضا البحراوي ابطال العالم في كلامكو وفي افعالكم صفر شمالا وأنا مش بعد تاريخي دا كله همشي في سكة قولنا وقال أيوه بطولي وأشرف دوله ياما كسبت لوحدي عتاولة حب الناس رزق من المولي وأنا طول عمري باكلها حلال قالوا

كلمات اغنية ابويا قالي زمان مصطفي حجاج

كلمات اغنية ابويا قالي زمان مصطفي حجاج ورضا البحراوي 2020

كلمات اغنية ابويا قالي زمان مصطفي حجاج أبويا قالي زمان يابني أنا بحذرك خليك برئ وإياك الدنيا دي تغيرك وابعد عن اللي يعطلك في السكة ويأخرك وإياك تفوتك الأصول هي اللى هتكبرك وأوزن كلامك عشان لو حرف منك غلط يا تبقي ملزم بيه يا