كلمات اغنية كسر فى المتكسر محمد صيام

الرئيسية » محمد صيام » كلمات اغنية كسر فى المتكسر محمد صيام
كلمات اغنية كسر فى المتكسر محمد صيام

كلمات كسر فى المتكسر

كسر فى المتكسر

علي قد ما تقدر حب تتحب ولف وشوف
واتعرف علي الناس الحلوين
علي قد ما تقدر ارقص غني
اسمع منى مش ناقصه رخامة ولا رخمين

علي قد ما تقدر حب تتحب ولف وشوف
واتعرف علي الناس الحلوين
علي قد ما تقدر ارقص غني
اسمع منى مش ناقصه رخامة ولا رخمين

والدنيا دي تضرب تقلب
نفض واقلب سقع كبر
كسر في المتكسر
واوعي تبات ولا ليله حزين

نام مبسوط قوم فرحان كده مظبوط كده روقان
دى الدنيا للعاش وحس بانتعاش وجعين دماغنا ليه
مش عجبينكم بلاش
نام مبسوط قوم فرحان

كده مظبوط كده فصلان
اتاخر حبه بكل محبه عشان مش طلبه عذاب ارجوك
متعطلنيش اصل انا متاكد انك ناوي عليا تنكد
والموضوع ده ميلزمنيش

اتاخر حبه بكل محبه
عشان مش طلبه عذاب ارجوك
متعطلنيش اصل انا متاكد انك ناوي عليا تنكد
والموضوع ده ميلزمنيش

ياما شوفنا وياما عتاب وملاما
الف سلامه سلملنا علي بابا وماما
وابقي تعاله ليه مبتجيش
نام مبسوط قوم فرحان كده مظبوط كده روقان

دى الدنيا للعاش
وحس بانسجام وجعين دماغنا ليه
مش عجبينكم سلام
نام مبسوط قوم فرحان كده مظبوط كده روقان

علي قد ما تقدر حب تتحب ولف وشوف
واتعرف علي الناس الحلوين
علي قد ما تقدر ارقص غني
اسمع منى مش ناقصه رخامة ولا رخمين

الدنيا دي تضرب تقلب
نفض واقلب سقع كبر
قصر في المتكسر
واوعي تبات ولا ليله حزين

كلمات اغنية كسر فى المتكسر محمد صيام

كلمات اغنية دخلت الجيش محمد صيام

فيديو اغنية كسر فى المتكسر

اسم الاغنية : كسر فى المتكسر
أغاني محمد صيام الجديدة
كلمات اغنية دخلت الجيش محمد صيام
كلمات اغنية دخلت الجيش محمد صيام

كلمات اغنية دخلت الجيش محمد صيام انا من قلبي حبتها لكن هي محبتنيش وعدتني تستنا عليا ساعتها ظروفي كانت صعبه ومسعدتنيش تعبت عشانها من قلبي كافحت عشان تكون جنبي بدات

كلمات اغنية يا جماعة محمد صيام
كلمات اغنية يا جماعة محمد صيام

كلمات اغنية يا جماعة محمد صيام يا جماعة انا سبت الناس البياعه يا هناها الناس اللي انا هبقى معها يا بجاحتك انت طلعت بتاع مصلحتك يلا بالسلامه بقي باي يا عينيا

كلمات أغاني جديدة
كلمات اغنية مجاش في بالي ونوس
كلمات اغنية مجاش في بالي ونوس

كلمات اغنية مجاش في بالي ونوس ياما الكوابيس كانت حقيقة و ياما شكوكي كانت حق من امتى و انتي بتقارنيني بـ اي حد كانت بتقول ما تمشي اكن بعدي سهل

كلمات اغنية عباسى زياد ظاظا
كلمات اغنية عباسى زياد ظاظا

كلمات اغنية عباسى زياد ظاظا ببعت عباسي اجيب بالجوز صح النوم ويابا ٥×٦ صاحيلكو مصحصح ومفيش نوم بلعب بالاديشي زي اللوز اكني بقشر موز مفيش اسهل من مرازتكو ومفيش خوف

كلمات اغنية ديلارات مخدرات زياد ظاظا
كلمات اغنية ديلارات مخدرات زياد ظاظا

كلمات اغنية ديلارات مخدرات زياد ظاظا ديلرات مخدرات عملو اموال ركبو سيارات مرشدين بكامرات وفالنايتات شغاله السهرات مقرات دولايب خطوط وارقام بتتباع بكتير حوارات وصداع كتير واللي كان عواجها سبناله

كلمات اغنية يا مجنون زياد ظاظا
كلمات اغنية يا مجنون زياد ظاظا

كلمات اغنية يا مجنون زياد ظاظا هتعملنا مذنب تعمل متشرد يلا نشوف اشوفلك هشهدلك واحلم بيك وابقي بيك مجنون الكلام ببلاش وفيش ابلش منو وبكرا نشوف انا لما العب لعبه

كلمات اغنية بنت لذينة زياد ظاظا
كلمات اغنية بنت لذينة زياد ظاظا

كلمات اغنية بنت لذينة زياد ظاظا بالصلاة عالنبي انا كنت نزيه نبدأها بالصلاة عالزين الحتة البراند والحالة جميلة انا قولت الصلاة عالزين بس قبل مالدنيا توديني في طريق ماكنتش فاكرها