كلمات مهرجان اتحولت يا فرح لجرح حمو الطيخا

كلمات مهرجان اتحولت يا فرح لجرح حمو الطيخا
Home - حمو الطيخا - كلمات مهرجان اتحولت يا فرح لجرح حمو الطيخا

كلمات مهرجان اتحولت يا فرح لجرح حمو الطيخا

شايف عــمري سنياريو ملغبط مش مفهوم
كل الماضي اتحول زكري بقي ف اللبوم
ده حب فارق ونساني
ولا قصه احزانى
ولا عشيتي وحدانى دي بس ف كوم

ايوه فاكر صحبي مفيش زيه
جوا في قلبي ياناس شايلو
قطع في قلب اللى طايله
مبسوط بجرحه
ناسي وعاملى رومانسي وراسي
فجاءه الاقي يخون اخلاصي
وتبدل الكراسي
عمري ما اصاحبه

صحبي استغبى وحكى في ضهري مع النسوان
دول يتمنو اردو عليهم فوقلي يا مان
كل كلمه بتتقالى في غيباتى بتوصلي
كنت انا في غيابو تملى
مانا غيرو يا زماله
يابوليس ابعدنى عن الخلق بليز
مكتوب في بطايق التلاميذ
رجاله ازاي دول سيس
حلمهم مايل
على طول بنشوف الفرفور مسجون
في الاصل بيقلب لاتون
مفكموش واحد مضمون ده انتو ارايل

اصحاب يا اما عملتكو حساب
ويارتنى ما صونت كلاب
في الشده بقيت احزاب
اتحدتنى اصلي الصح اللى اتعكسلي
يترد معاكو حصري
ابطال عايزه تخلصني

اتمدتنى شراين قلبك نقلت دمك جوا وريدي
اصبح حبك عشقك جميل انا طيلو بايدي
بكره اجيب عيل منك تزعلى ده يشيل عنك
يغليني ويكون شبهك وانا اقوله يا سيدي
دكتور قلبى متعلق بيبور
ماهى دوقت قلبى المكسور
بدمنو دى حب بيور
ملكه حبي

ياملاك يا عسل يا ابيض غيرو بلاك
قلبي متسكن جواك
ان ضعيت بضيع معاك
مانت قلبى

عارفه يا امى غلاوتك عندى
ماليها حدود
يكفي في وجعى بتفهمى قلبي لو مكبوت
كل مره انا بدعليك انى مش عايز غيرك
مهما هوصف واحكليك جمبك مبسوط
كارثه على الكوكب اخصامى صلصه
اعدائي لو كانت شرسه
البسو كمامات مفترسه
كلاب السيط

انا فين في بلدى ولا انا في الصين
مانا شايف كلها تعابين
تشبهو بعضكم خاينين لكن هلافيت
اتحولت يا فرح لجرح في غمضه عين
واتقلبت الضحكه لدمعه وقلب حزين
صحبي في الضهر لدعنى
اخصامى بتجمعنى
لاجل الحريم هيوقعنى
رمانى في كمين

كلمات مهرجان الفاتحة على الاخوة حمو الطيخا و مودى امين و موندى

معلومات عن اغنية اتحولت يا فرح لجرح

اتحولت يا فرح لجرح

مطرب الاغنية :

كلمات الاغنية :

توزيع الاغنية :

تصنيف الاغنية :

فيديو اغنية اتحولت يا فرح لجرح

كلمات اغاني حمو الطيخا

كلمات مهرجان مسيلي على نفسك حمو الطيخا
كلمات مهرجان مسيلي على نفسك حمو الطيخا

كلمات مهرجان مسيلي على نفسك حمو الطيخا مسيلي على نفسك مسا اسمو سلام المليسه ملياسي فى ملياسي بحبك زيك زي اي انسة اللي يقولك انا جدع قول مابكشفش الودع العشرة تبين مش هاخد بكلام ششنة واتخدع افيونة يحب الجميع يكره اللي عليه يصيع مبقاش

كلمات مهرجان وكيف تذهب الهموم حمو الطيخا
كلمات مهرجان وكيف تذهب الهموم حمو الطيخا

كلمات مهرجان وكيف تذهب الهموم حمو الطيخا وكيف تذهب الهموم وجوا عقلي الف شىء ولو زارتني راحتي يوم هشوفني في الماضي برئ ولو فى حد كان يدوم يقدر اني ليه صديق كنت اشيلو فى عنيا لكن حسبت حسبتي رجولة زائد الشهامة لقيت تساوي قسمتي

كلمات مهرجان مطروش معايا متجوش حمو الطيخا
كلمات مهرجان مطروش معايا متجوش حمو الطيخا

كلمات مهرجان مطروش معايا متجوش حمو الطيخا مطروش معايا متجوش ناس كتير مزاولها جايبه منى اخرها هجيب ليكو الخلاصه اخوكو كاسر عينها بس لا مكالوشى قصادى ماتعملوشى ولى فيهم فكر من لحمو عملت سوشى مطروش معايا ماتجوش ماتتعملوش لا وششكو تتقطع خربان انا السكران

كلمات مهرجان الي يجي عالسكه هرنو حمو الطيخا
كلمات مهرجان الي يجي عالسكه هرنو حمو الطيخا

كلمات مهرجان الي يجي عالسكه هرنو حمو الطيخا اللى ييجى على السكه هرنو السلاح على وشكو سنو انا الذى كلو يهاب منو طخطخ اللى خارب كوكبو مش عشان سبتكو اهلافيت القا كلو طالع بيظيط اللى فيكو جى فى تنطيط بالى فى رجلى انا هشبشبو

كلمات مهرجان انسان شاف العذاب الوان حمو الطيخا
كلمات مهرجان انسان شاف العذاب الوان حمو الطيخا

كلمات مهرجان انسان شاف العذاب الوان حمو الطيخا انسان شاف العذاب الوان هربان من كوكب الدخان سرحان مخطوف فى هم زمان انسونى انسونى مليش ماتا شقيان من صغيرى ابن شقا زهقان مخنوق فى مشنقة يازمان مضروب بمطرقة طول عمرى نفسى افوق امتا بقى كوكب

كلمات اغنية قالو ده خاربها حمو الطيخا
كلمات اغنية قالو ده خاربها حمو الطيخا

كلمات اغنية قالو ده خاربها حمو الطيخا قالو ده خاربها حب بحب خيانة بخيانة كدا او كدا خربانة خربانة لو دنيتى بقت زنزانة يبقوا الناس دى اكيد مساجين حكم العشره صبح ع البايظ حكم العافيه دا ديما فايز لما الجدعنه تصبح جايز يبقى الحب