كلمات مهرجان انا مش بخير انا مش تمام امين خطاب و مصطفي الجن

كلمات مهرجان انا مش بخير انا مش تمام امين خطاب و مصطفي الجن
Home - امين خطاب - كلمات مهرجان انا مش بخير انا مش تمام امين خطاب و مصطفي الجن

كلمات انا مش بخير انا مش تمام

انا مش بخير انا مش تمام

نفسي أبطل أخد كل حاجه على أعصابى
وأريح دماغى شويه
عشان مفيش غيري اللي بيتعب والله
الصبر من عندك يارب

انا مش بخير انا مش تمام
انا مش كويس مش فايق
مايغركوش الضحكه دانا
جوايا هم و متدايق
ماتفكروش انى فى سعاده
وفى راحه وان البال رايق
بكدب عليكو والانبساط
على وشى فعلا مش لايق

دايما حزين انا جمبى مين
مافى حد يمسح دمعتى
كل اللى كانو قريبين
بعدو وسابونى فى وحدتى
زعلان على العمر اللى راح
عمال بدمر صحتى
انا نفسى اموت علشان ارتاح
كاره حياتى و دنيتى

مستكترين الفرحه بس عليا ليه
انا نفسى افهم فرحى مدايقكم فى ايه
حاطين ليه فى دماغكو انى بلعب بالجنيه
ما فى حد فى الدنيادى قدى طالع عنيه
جوايا بحر هموم وبضحك فى الوشوش
بكتم دموعى قصادكو لأجل ماتشمتوش
بسببكم اتدمرت عمرى ما حسيتوش
وياريتني منكم بتشكر ما بتشكروش

ماشيين فى صورتى تشوهو
مع انى اشرف اى حد
بواجهكو ليه بتتوهو
اما انتو ناس ناقصين بجد
معقول نسيتو اللى عملتو
كل اللى بيننا فى ثانيه اتهد
والله مهما فى ضهرى قولتو
انا برضو هفضل حيطه سد

انا ليا رب اسمو الكريم
دايما معايا فى شدتى
لو جوا منى انا مش سليم
دا مكنش يقبل دعوتى
بعديكو قولت الله المعين
والخير لقيتو فى سكتى
مبقتش فارقه ازعل على مين
انا مين بيمسح دمعتى

من بعد ما اللى اتقال عليا من القريب
مبقتش الوم مبقتش بعتب ع الغريب
انا م الليله دى ماليش عزيز وماليش حبيب
كل اللى فات هعتبرو مات وهقول نصيب
مبقاش فى وقت فى عمرى تانى عشان يضيع
دانا لو فضلت معاكو هتدمر هضيع
انا قربى منكو بجد كان خطأى الشنيع
خلصت و زى مابعتو فيا اكيد هبيع

بعد كل اللى عملتوه معايا
و مش عايزينى اتضرب بالچوب والكبايه
دانا بسببكو شربت اللى مايخطرش على بالكو

الساعه تيجى اتنين بقوم
اشرب سجاره واصب كاس
بفتح عنيا على السموم
اصبحت مضروب بالشيفاز
نفسيتى تعبت م الهموم
قلبى النضيف فقد الاحساس
طول النهار مقضيها نوم
علشان مشوفش وشوش الناس

الوحده تقتل بس اهون
م اللى شوفتو انا جمبكو
وانا قولتهالكم لما هقفل
مستحيل هرجعلكو ..
من اجلكم فى مرار يوماتى
الله يسامحكم كلكو
على قد ماقابلت فى حياتى
انا لأ ماشفتش زيكو

كان فى وخلص باب الرجوع بيننا اتقفل
فاكرننى ناسى اللى بسببكم يوم حصل
خليها حلوه احسن وعلى رأى المثل
ولا تقرصينى يانحله غورى انتى والعسل
قولتلكو مش دايمالكو وانتم مش هنا
داين تدان مش انا اللى قولت دا ربنا
واهى لفت الايام وحابت حقنا
حطو فى دماغكو اللى انتو فيه كان ذنبنا

كلمات مهرجان قولو فيا وفيا ونمو عليا امين خطاب و مصطفي الجن

معلومات عن اغنية انا مش بخير انا مش تمام

انا مش بخير انا مش تمام
مطرب الاغنية : .
كلمات الاغنية :
توزيع الاغنية :
تصنيف الاغنية :

فيديو اغنية انا مش بخير انا مش تمام

كلمات اغاني امين خطاب , مصطفى الجن
كلمات اغنية الشارع قلب اسطبل امين خطاب
كلمات اغنية الشارع قلب اسطبل امين خطاب

كلمات اغنية الشارع قلب اسطبل امين خطاب الشارع قلب اسطبل وكلها كرفالي علي احصنة انا شايف حبة هبل وعايشينلي ف دور الفتونة اسمع ياض منك ليه تعملو ابطال على كلو الا انا عشان اللي هطولو هراظيه قدامي تفككو م الشبحنة خد بالك انا ياض

كلمات اغنية ليه حكمت عليا يا حاكم مصطفى الجن
كلمات اغنية ليه حكمت عليا يا حاكم مصطفى الجن

كلمات اغنية ليه حكمت عليا يا حاكم مصطفى الجن ولا ايها عيد طول مانتا بعيد اصحو للندا كلو سامعنا احنا جينا من تاني رجعنا علو صوتكم تحت بيوتكم بس ماتسوقوهاش فى شارعنا السلاح مفيش اكتر منو اللي يتصورج هنرنو مكانكو يالى ذكائكم خانكو بتجسو

كلمات اغنية بقيت خايف امين خطاب
كلمات اغنية بقيت خايف امين خطاب

كلمات اغنية بقيت خايف امين خطاب مرتاحين في بعد ناس مش مرتاحين في قربهم وجودهم مش فارق خلاص ولما بعدت عنهم بقي كل شيئ عادي وتمام وعادي المركبة مشيت مبقتش ادي الحاجة اهتمام واهي الدنيا بقت سهلة ولا وقفت ولا وقفت بقيت خايف اقرب

كلمات اغنية ماشين ومصطبحين امين خطاب
كلمات اغنية ماشين ومصطبحين امين خطاب

كلمات اغنية ماشين ومصطبحين امين خطاب مطروش انا مطروش ياريت متجوش في سكة قدامي حرفوش بشد وشوش تعالو يا قروش ماهبش انا اسامي خربوش قصادو خرطوش متتخضوش معاكو جايباني يا وحوش متكرفوش كبيركو طالوش وقصادي بيعاني اصحالي فوقلي وطقطقلي ودنك معايا خمسة هنا لو

كلمات اغنية لما هرجع مش هسمي امين خطاب
كلمات اغنية لما هرجع مش هسمي امين خطاب

كلمات اغنية لما هرجع مش هسمي امين خطاب انا عايش جوة حالة جوة اوضة مضلمة جوة مني كتير حكاوي سايبة جرح معلمة ميت سؤال ملهوش اجابة ايه اللي غيرني كدة ليه بقيت فاقد السعادة ايه اللي وصلني لكدة ليه بقيت حد تاني شخص غيري

كلمات اغنية حرب اكتوبر امين خطاب
كلمات اغنية حرب اكتوبر امين خطاب

كلمات اغنية حرب اكتوبر امين خطاب اخرس شيت هيش تشوفني تكن تخش تكش انا بضرب طش في قلب الوش فا هات راجع هالو كلوكوبر ابطال مين ده في حرب اكتوبر ابعتهالو تروحلو في اوبر كدة كدة سامع طب ار يو ريدي شد حيلك علشان