كلمات مهرجان شركة المشاكل حوده ناصر 2022

كلمات مهرجان شركة المشاكل حوده ناصر
Home - حوده ناصر - كلمات مهرجان شركة المشاكل حوده ناصر 2022

كلمات مهرجان شركة المشاكل حوده ناصر

قلة الاصل النهارده
سلعه ماشيه وليها سوق
انت تزرع الف ورده
وبردو من الاحزان تدوق
انتو ناس على الدغري مرضى
واخده بنج وعايزه تفوق

كل مره عليكو برضي
بلقى نقص وقلة ذوق
اسف اني كنت طيب في المعامله
ليه عليكو هونت فكرتوني نمله

ياما فيكو صونت
عملتو فيا عامله
لو انا خسرت بونط
فانت خسرت العشره كامله
معايا مطره عاج

وناوي على الازيه
هجيبلك ارتجاج يا فاقد الهويه
البحر لما هاج الموجه كانت عفيه
والشنطه هاند باج
فيها طلق وبندقيه

بعدين وياك يا خاين
يالي قولت عليك زميلي

والله مكنش باين
اني انا مصاحب عويل
عمال تعمل كماين
بتخطط تخطيت تقيل
صدق المثل اللي قال
الكلب ميتعدلو ديل
طب صبح الصباح
على اللي يستحقو

كلمات شركة المشاكل حوده ناصر

كلمات مهرجان انا مايكل جاكسون عصري حمو بيكا و حوده ناصر

معلومات عن اغنية شركة المشاكل

شركة المشاكل

مطرب الاغنية : .

كلمات الاغنية :

توزيع الاغنية :

تصنيف الاغنية :

فيديو اغنية شركة المشاكل

كلمات اغاني حوده ناصر , نور التوت

كلمات مهرجان عارف يا صحبي اني جامد عصام صاصا
كلمات مهرجان عارف يا صحبي اني جامد عصام صاصا

كلمات مهرجان عارف يا صحبي اني جامد عصام صاصا و نور التوت ثابت مكانك لاشوطك تطخن ف صوتك هقل ب كرامه سعادتك انت ابن مين يا حماده متبطل غتاته وبطل تزاول ف عمك اسأل عليا يقولولك دا جد ل جدودك وجامد ف بلدي وبلدك

كلمات اغنية لعبوني جوله نور التوت
كلمات اغنية لعبوني جوله نور التوت

كلمات اغنية لعبوني جوله نور التوت ضرب بالنار وقع سته بقا اسمو مسمع ف الحته ورط نفسو و غلط الغلطه و طلبني ف جوله المجنون حاي بيضرخلي بسكنتو كنت واقف فاضي و قطعتو ف النعاش شهرين سكنتو وحبسني برنه تلفون انتو اكيد بتهزرو لاعبوني

كلمات الاغنية صاحبي الي شال همي نور التوت و علي قدورة
كلمات الاغنية صاحبي الي شال همي نور التوت و علي قدورة

كلمات الاغنية صاحبي الي شال همي نور التوت و علي قدورة الوضع فوق الشوق جوة المجال بنسوق عرفنا كل الناس بالاحترام والذووق بينا الرجولة تعيش مرفوعة متوطيش من يومنا واحنا اسود والباقي اش وخيش شلينا الرجولة سنين اجدع صحاب سالكين اساطير ف كارنا ممنوع

كلمات اغنية ضربات علي قدورة
كلمات اغنية ضربات علي قدورة و نور التوت

ضربات كلمات كلمات اغنية ضربات علي قدورة مخنوق من كاس عذابي بدوقانا روحي طالعه ل فوقشارب كيوفي جراحطب امتا منها هفوق اصحاب انا شوفت منها عذابدول قسموها احزابكل الي جاي ع موتيلا اجهزولي يا كلاب انقاذ انا جاي فاتح امبوبه الغازادار ياض خاف ع

كلمات اغنية مبقاش في خير في الناس علي قدورة
كلمات اغنية مبقاش في خير في الناس علي قدورة

كلمات اغنية مبقاش في خير في الناس مكتوبة كاملة غناء الفنان علي قدورة و نور التوت , من كلمات اسلام كابونجا وتوزيع فيجو الدخلاوي و الحان نور التوت مبقاش في خير في الناس مبقاش في خير في الناسحسدوني علي ضحكتقطر العذاب شاطنياتدمرت صحتي ومفيش

كلمات مهرجان انتي مين اسف مش فكرك نور التوت و حمو الطيخا
كلمات مهرجان انتي مين اسف مش فكرك نور التوت و حمو الطيخا

كلمات مهرجان انتي مين اسف مش فكرك نور التوت و حمو الطيخا قلبي مات ودفنته في تربه واللي فات بالنسبه لي لعبه على العموم اجهزوا يا اللي بيا غدرته وهتشوفوني كنتم فين وانا ببكي بحرقه افتريته واختارته الفرقه ضحكتي كانت بتيجي لي سرقه عادي